Selasa, 8 Mac 2011

bila hati dah jatuh

sejak dua menjak ni hati aku sering kali tak keruan ye lah asyik jumpa orang yang sama, boleh diibratkan seperti jatuh hati, lebih kurang cam tu la.aku tak pernah bertanya soalan yang banyak kat orang perempuan tapi entah macam mana aku boleh bertanya bermacam-macam soalan kat dia dan dia pula berborak baik dengan aku share pengalaman kerja masing-masing walaupun daripada bidang yang jauh sama sekali tidak sama. aku ada mengalami masalah pertuturan,gagap. dan aku juga mempunyai sikap yang amat mudah gugup bila gugup mesti aku cakap tersekat-sekat. aku juga amat-amat jarang sekali berborak dengan kaum hawa melainkan keluarga sendiri. malam itu seperti sesi suai kenal dengannya. walaupun aku sebelum ni memang dah kenal cuma kenal gitu-gitu je tak pernah lebih dari itu pun.

Tiada ulasan: