Selasa, 1 Mac 2011

paip pecah


ku sangka kan paip utama syabas pecah rupa2nya mereka sedang menyelenggarakan 'flashing'.tengahari tadi aku menelefon pihak puspel di talian 1 - 800 - 88 - 5252 untuk membuat laporan tentang paip utama mereka pecah. dan mereka mengambil report sahaja. setelah aku balik dari kerja aku tengok dah tiada lagi berlaku kebocoran paip utama lagi . jadi aku anggap kes itu sudah selesai. sewaktu malam harinya, aku dengar seperti hujan dan aku lihat di luar berlaku lagi kebocoran air di tempat yang sama lalu aku menelefon pihak puspel untuk melaporkan perkara itu, setelah beberapa lama minit menunggu talian di sambungkan ke pihak mereka, dan aku melaporkan kejadian itu.pihak dorang memberitahu hal yang sebenarnya, pihak mereka sedang melakukan pembersihan paip2 utama seluruh damansara jaya dan kerja2 pembersihan itu dilakukan selama 24 jam jadi keesokan harinya pada pukul 8 pagi kerja2 itu sudah selesai dilakukan, jikalau paip air masih lagi mengeluarkanair seperti yang dilaporkan sebelum ini, sila menelefon pihak kami semula untuk kerja2 pembaikpulihan.

Tiada ulasan: